Kgsmyo‘da Mezuniyet Coşkusu

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Kütahya Güzel Sanatlar Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni gerçekleştirildi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla başlayan törende MYO Müdürümüz Doç. Dr. Gökhan KUZUCANLI açılış konuşmasını yaptı. KUZUCANLI öğrencilerimiz için okulumuzun bir yuva olduğunu, öğrencilerimizle daha güçlü olduğumuzu, onlara olan destek ve bağımızın mezun olduktan sonrada devam edeceğini bilmelerini ifade etti. Konuşmasında ailelere de hitap eden Kuzucanlı, ailelerin öğrencilerimize desteklerinin mezun olduktan sonrada devam etmesi gerektiğini, çünkü sanat ve sanatçının sancılı süreçlerden sonra ortaya eser koyabildiğini bu yüzden onlara sabır ve iyilikle yaklaşmak gerektiğinin önemini vurguladı. MYO Müdürümüzün konuşlarından sonra kürsüye Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Süleyman KIZILTOPRAK davet edildi.
Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, şu ifadeleri kullandı:
Üniversitemizin taşıdığı Dumlupınar ismi, sadece bir coğrafyanın adı değildir. Dumlupınar adı, Türk milletinin istiklal mücadelesini, bağımsızlık aşkını ve vatan sevgisini içeren ve taşıması bize nasip olan çok kıymetli bir mirasın adıdır. Cumhuriyete giden yoldaki en büyük zaferin adını taşımak, üniversitemize büyük bir onur kazandırdığı kadar, bizlere önemli bir sorumluluk da yüklemektedir. Çünkü biz Dumlupınar adını, kahraman Mehmetçik ve onun kahraman komutanı Mustafa Kemal Atatürk'ten aldık. Dumlupınar adını sadece geçmişteki değil gelecekteki zaferlerin de önüne koymak istiyor, onu bilimle, kültürle, sanatla ve sporla geleceğe taşımayı da kendimize görev biliyoruz.
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, yüzlerce programda 50 bine yakın öğrenciye eğitim sunan köklü bir eğitim kurumudur. Son yıllarda ülkemizin yükseköğretim alanında yaptığı stratejik yatırımların etkisiyle, üniversitemiz de bu gelişimden önemli paylar almış ve yatırımlarını daha da büyütme olanağını en iyi şekilde kullanmıştır. Üniversitemiz, yaptığı ulusal ve uluslararası anlaşmalar sayesinde Kütahya ilindeki pek çok kamu kuruluşlarıyla ortak projeler yürütmekte; öğrencilerimize çeşitli alanlarda uygulamalı eğitimler ve staj olanakları sunmaktadır.
Sevgili mezunlarımız, bazılarınız iş hayatına atılacak, bazılarınız yüksek lisans yapacak, bazılarınız “şöyle bir dinleneyim” diyecek, belki bazılarınız kutsal bir aile yuvası kuracak. Hangi yolu seçerseniz seçin, önemli olan dürüst, vicdanlı ve çalışkan insanlar olmanızdır. Hayat uzun bir maraton. Arada yorulacaksınız, durun, nefes alın. Başarı sadece sonuç değil; süreçte öğrendiğiniz, paylaştığınız, birlikte büyüdüğünüz her andır. Hatalarınız olacak, ama bazen en doğru yere o hatalar götürür sizi. Hayatta adım atmaktan yeni bir hedef gerçekleştirmekten geri durmayın.
Bu üniversitenin kapıları her zaman size açık olacak ve sizlerden iyi haberler bekleyeceğiz. Hepinizin umutları gerçek olsun. Vicdanlı ve erdemli bir Türk vatandaşı olmanızı diliyorum. İyi ki varsınız, iyi ki bizi tercih ettiniz, iyi ki mezunumuz oldunuz. Hepinizi yürekten kutluyorum. Yolunuz açık, bahtınız parlak olsun! Sağ olun var olun.
Protokol konuşmalarından sonra Üniversitemiz ve Meslek Yüksekokulumuz birincisi olan Nehir ADAY'a belge taktimi gerçekleştirildi. Devamında dereceye giren öğrencilerimize belge takdimi ve fotoğraf çekimiyle mezuniyet etkinliğine devam edildi. Daha sonra Meslek Yüksekokulumuz fuaye alanında ve giriş kısmında coşkulu bir şekilde aileler, öğrencilerimiz ve akademik personelimizle birlikte kep atma töreni gerçekleştirildi.
Mezuniyet töreninin ardından Frigya Sergi salonunda "Geleneksel Yıl Sonu Mezuniyet Sergisi" gerçekleştirildi. Sergiye hocalarımız,öğrenciler ve aileleri katıldılar.