Kgsmyo‘da Geleneksel Yıl Sonu Mezuniyet Sergisi

Kgsmyo‘da Geleneksel Yıl Sonu Mezuniyet Sergisi

Kütahya Güzel Sanatlar MYO Öğrencilerinden Muhteşem Yıl Sonu Sergisi

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPU) Kütahya Güzel Sanatlar Meslek Yüksekokulu, geleneksel yıl sonu mezuniyet sergisi ile öğrencilerin yıl boyunca büyük bir emekle hazırladığı eserleri sanatseverlerin beğenisine sundu.

Kütahya Güzel Sanatlar Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin mezuniyet heyecanı ve sanat coşkusu, düzenlenen geleneksel yıl sonu mezuniyet sergisiyle taçlandı. 19 Haziran 2026 tarihinde kapılarını açan sergi, Güzel Sanatlar Fakültesi Frig Sergi Salonu’nda gerçekleştirildi.

Veliler ve Sanatseverler Yoğun İlgi Gösterdi

Öğrencilerin eğitim hayatları boyunca edindikleri teorik ve pratik bilgileri estetikle buluşturduğu serginin açılışı, öğrenci velileri, akademisyenler ve çok sayıda davetlinin katılımıyla yapıldı. Evlatlarının mezuniyet gururuna ortak olan aileler, sergilenen birbirinden özel çalışmaları yakından inceleyerek duygu dolu anlar yaşadı.

Yüksekokul bünyesindeki farklı bölümlerden öğrencilerin imzasını taşıyan eserler; özgün tasarımları, teknik başarıları ve estetik derinlikleriyle izleyicilerden tam not aldı.

"Geleceğin Sanatçılarını Uğurlamanın Gururunu Yaşıyoruz"

Sergide yer alan çalışmaların, öğrencilerin sektöre ve sanat dünyasına hazır olduklarının en somut kanıtı olduğunu belirten yetkililer, mezun olan tüm öğrencilere profesyonel kariyerlerinde başarılar diledi. Veliler ise çocuklarının bu özel gününde yanlarında olmaktan ve onların başarılarına şahitlik etmekten büyük mutluluk duyduklarını ifade ettiler.

Frig Sergi Salonu’nun büyüleyici atmosferinde gerçekleşen geleneksel mezuniyet sergisi, çekilen hatıra fotoğrafları ve tebriklerin ardından sona erdi.

Son Güncelleme Tarihi: 23 Haziran 2026, Salı